تلاشم هم مثل بقیه نیست
تنبیهم به خاطر گناهام هم مثل بقیه نیست
پاداشمم مث بقیه نیست
اما
چند وقتی است
زندگی ام بد جور خاکستری است
گاه فکر میکنم با شیب تندی به سقوط نزدیک میشوم
اما اگر بخواهی راستش را بدانی
جز کافران از خدا ناامید نمیشوند
پایان
پی نوشت: نمی دونم چی قراره بشه
ولی ان شاالله که تلاشم بیشتر ایمانم قوی تر و لطف و رحمت و بخشش خدا بهم بیشترو
موفقیتام بزرگ و بزرگتر شن
من هنوز هم گم شده ام...ما را در سایت من هنوز هم گم شده ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102