درست همین الان
ولی قبل از ثبت اشتباها پاک شد
گفتم که خودمو دوس ندارم
از خودم میترسم و....
ولی عجیب نیست که ثبت نشد
شاید خدا دوس نداشته یه روز برگردم و اینارو بخونم
در عوض مینویسم که
هیچ کس
حتی خودمن
حتی ضعف هام
حتی ترس هام
حقشو ندارن که تکامل و هدفم رو ازم بگیرن
آره
من یه انسانم
من اشرف مخلوقاتم
من کسیم که خدا آسمان و زمینو برای اونا آفرید و
و هیچ مخلوقی رو بالا تر از عقل ما قرار نداد
من مخلوقم
طبیعتا نیاز به حمایت دارم وضعیفم
من عجول و جاهل آفریده شدم
ولی
عقل
تکامل
هدف
و
خدا انتخاب منه
منم که حق انتخاب دارم
منم که جبر رو در هم شکستم
پس نمیگذارم از خلقت و به دنیا اومدن خودم پشیمون باشم
من خدارو دارم
کسی که گفته اگه با من باشی نه خوف ونه اندوهی درت راه داره
پس منم
بهش تکیه میکنم
و سعادتمند میشم تا اون رضایتمند بشه
من هنوز هم گم شده ام...ما را در سایت من هنوز هم گم شده ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92