آره به قول استاد آدم باید آرزوهای بزرگ داشته باشه
و اگه تلاش نکنه مجبور میشه از آرزوهاش دست بکشه
چون کفه آرزو و پشتکارش با هم تعادل ندارند
نمیخواستم شرکت کنم
نه که از جریمه بترسم
نه
بهه قول امبر از coered شدن میترسیدم
از کنار گذاشته شدن میترسیدم
از ازدست دادن اعتماد اطرافیام در اثر شکست میترسیدم
ولی استاد گفت اتفاق زیادی نمیفته
فوقش جریمه میشید
ولی بعدش بلند میشید و خاک روی لباستون رو میتکونید
و دوباره شروع میکنید
این جمله اش منو یاد کارها و تجربیات خودم انداخت
تاحالا به دفعات زیادی نسبت به سنم شکستم
بیشتر از اطرافیام
ولی بلند شدم و از خاکستر خودم متولد شدم
و خالق مهربونم هم بهم کمک کرد
در واقع از خدا به خاطر تک تک اشک هایی که توی روزای سختی کشیدم ممنونم
اونا باعث برتری من نسبت به اطرافیام شدن
الان هم با اعتماد به خدام قدم جلو گذاشتم
مطمئنم حتی اگه شکست بخورم
اون خدامه
اون حامی همیشگیمه
اون هدف و غایت منه
اون کسیه که اگه همه رو ترک کنم ولی اونو ترک نمیکنم
پس خدا کمکم میکنه.
و من برای یه بار دیگه باشکوه تر و موقر تر و خیره کننده تر متولد میشم
Cause mom said id be crossing borders
Never be afraid even when you're coered
STAND UP STRAGHT
Fight you're way
Fight youre way
Stand up
Fall down up again
Up against the pressure i am in
Slowly but surly
jumping trains cause i know
I can win
من هنوز هم گم شده ام...ما را در سایت من هنوز هم گم شده ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90