میبینم که من اصلا تلاش نکردم
تلاش نکرده حرف اضافی زدم
منو ببخشید
امیدوارم خودمم خودم رو ببخشم
اگه با پست قبلی حس کردین که خیلی ناامیدم
درست حس کردین
ولی نمیذارم این ناامیدی جلوی تلاشمو بگیره
درسته که الان جلو بزرگترین مانعم_خودم_ وایسادم
ولی قول میدم که حتمااااا یه راهی برای شکستش پیدا کنم
خدایا تو منو میبینی
الان بهت قول میدم
به اهدافم قسم
که با کمک تو یه راه پیدا میکنم
به خودم نشون میدم که میتونم
به خودم نشون میدم که انقدرا هم احمق نیستم
هرچند الان میترسم
هرچند از بی فایده بودنم احساس گناه نمیکنم
هر چند که تصمیم درست نمیگیرم
اما به همه آرمان هام قسم میخورم که بدست میارم اون چیزی رو که درسته و باید به دستش بیارم
اون چیزی رو که منو تبدیل به یه آدم به درد بخور وظیفه شناس و حرفه ای و متکامل میکنه روبه دست میارم
خدایا کمکم کن بی تو هیچم
ولی مطمئنم که با تو به عزت میرسم
خدایا عزت برا تو و پیامبر و مومنات هست؟
خب پس منم میرم تو دسته آخر و نشون میدم که با تو بودن چه افتخاریه
و نشون میدم که تو یه حامی و پشتیبان همیشگی هستی
که قادره همه درد هامو درمان کنه و نقص هامو برطرف کنه
پس تا روزی که مثل یه آدم موفق ظاهر بشم تمام تلاشمو برا داشتنت میکنم
خدایا تو بزرگترین هدف زندگیمی پس
بهم لطف کن و دستمو بگیر
من هنوز هم گم شده ام...ما را در سایت من هنوز هم گم شده ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101