امیدوارم همه کسایی که دوران سختی رو میگذرونن به اهمیت این دوران پی ببرن
ااین که شکست خوردین یعنی خدا بهتون فرصت داده
فرصت تکامل
دوستان منم بارها شکست خوردم
ولی خوشبختانه اولین شکستم مهم ترین دوره زندگیمو تشکیل میده
دوره ای که تا الان زندگیمو تحت الشعاع قرار داده
باورای من تو شکست هام به وجود اومد
از خاکستر باورهای ناقصم متولد شد
به هیچ وجه به اینکه آدما تغییر نمیکنن یا تغییراتشون همواره کوچیکه اعتقاد ندارم
میتونم بگم به روایتی مثل این ساختمونا تخریب شدم و دوباره ساخته شدم
یه برج ساختم
که هنوزم دارم بزرگش میکنم
یه روز ارتفاع و زیبایی اون برج باعث میشه که دیگران بفهمن که عزت فقط و فقط از آن خدا و بنده های خوبشه
امیدوارم آسمان خراشهای در حال ساختتون رو ببینم
راستی من از اون چیزی که پست های قبلی نشون میده سر حال ترم.
الان بعد از یه دوران سخت یه آرامش چند ماهه رو در پیش دارم
دوران های سخت و شکست های من مربوط به تحولات شخصیتیمه
شاید به خاطر اینه که چیزی که تا حد شکستن و ترد شدن منو پیش میبره فقط خودمم
الانم میدونم که شکست هام تموم نشدن
شاید یه روز بیام اینجاو کلی دپرس و ترک برداشته باشم
ولی من باهاش مشکلی ندارم
نه تا وقتی که تکامل و عزت و عقل نتیجه اش باشه
تلاش کردن تو دی ان ایه منه
همونطور که محدودیت هایی که همه معتقدن نمیشه بهشون چیره شد رو زیر پا گذاشتن و معجزه کردن تو خونم هست
دوستان ما آدمایی که تلاش تو خونمونه تندیس های موفقیت هستیم یا حداقل خواهیم شد ان شاالله
امیدوارم فقط مغرور نشیم
اینجا برا من جاییه که بی پرده صحبت میکنم
بر خلاف تمام محافظ کارانه رفتار کردنم تو دنیا و پیش آدما
سعی میکنم مغرور نباشم
پی نوشت:وقتی احساس میکنم همه تلاشمو نمیکنم غذام کمتر میشه چون حس میکنم لیاقتشو ندارم
آخ دوباره طولانی شد
ببخشین
نظراتتونحساب خوشحالممیکنه
خداحافظ تندیسای موفقیت به امید دیدار
من هنوز هم گم شده ام...
ما را در سایت من هنوز هم گم شده ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86